2009. február 7., szombat

Pizzás csiga


Ismét Linbori konyhájából való a recept, nem tudtam megállni, hogy meg ne süssem.

Hozzávalók:
3 dl víz, 50 dkg liszt, 7 g só, 7 g cukor, 2,5 dkg élesztő.
(Nem kell bele se tojás, se zsíradék.)

Töltelék:
1 kis paradicsompüré, bármilyen felvágott ( én párizsit használtam ma),egy marék reszelt sajt,egy kis fej hagyma,pizzsafűszer.

A hozzávalókból elkészítjük a tésztát és kelesztjük.
Közben elkészítjük a tölteléket.Én botmixer segítségével tettem egyenletesen kenhetővé a hozzávalókat.Ha a tészta megkelt akkor kinyújtjuk és megkenjük, majd jó szorosan feltekerjük , és kb 1,5 cm-es szeleteket vágunk és a zsírozott,lisztezett tepsibe rakjuk,a tetejét megszórjuk sajttal és még fél órát hagyjuk kelni.
Forró sütőben kb. fél órát sütjük.

Nincsenek megjegyzések: