2009. június 26., péntek

Lángos

Mivel ma tanácstalan voltam mi is legyen az ebéd, úgy döntöttem,hogy nem halogatom a JD-nél látott( és már ettem is nála) lángos sütését.
Nálam ez nem teljes kiőrlésű lisztből készült,mert nem volt itthon...de tanúsíthatom finom lett a sima lisztből is.
Hozzávalók:

50 dkg liszt
1 cs instant élesztő
1 kk só
4 dl langyos víz

Egy tálban a hozzávalókat összedolgoztam és jó 1,5-2 órát pihenni hagytam.
Olajos kézzel darabokat tépkedtem belőle és forró olajban mindkét oldalát szép barnára sütöttem.Jól megdörzsöltem fokhagymával...bőven tettem rá tejfölt és egy kis reszelt sajtot is...mert én így szeretem!

3 megjegyzés:

Scofield írta...

hát megértem, hogy így szereted, mert úgy finom:) szép darabok.

JD írta...

Bízom benne, hogy jobb kedved lett a lángostól :)
Nagyon klasszul néz ki, remélem egyszer én is ehetek Nálad :) (A Balcsin kefíres lángost ettünk :))

Reni írta...

Scofield Köszönöm♥
Jd! Kefír nem volt itthon...de legközelebb azt fogom sütni!