2009. március 14., szombat

Sóskaleves


Amikor először találkoztam ezzel a levessel a munkahelyemen akkor köszöntem és nem kértem belőle.Aztán a konyhás néni a következő alkalommal már rábeszélt egy kis kóstolóra.És nem bántam meg.Aztán Áron is áradozni kezdett róla,hogy az oviban milyen finom ez a leves.
Na azóta nálunk gyakran készül ez a leves.A Mama kertjében van mindig friss,amikor meg mégse akkor a mélyhűtőből veszem elő a kertből leszedett és elrakott sóskaleveleket.
Elkészítése nagyon egyszerű!

Én így csinálom:
A sóskát a forró olajon megfonnyasztom kicsit,aztán felengedem vízzel(de jó a maradék húsleves is)só,kicsi bors,vegeta ízesítésként.Lassú lángon 10-15 percig főzöm. Egy kis pohár tejfölt elkeverek 2-3 ek liszttel és a leves levével és ezt beleöntöm a levesbe,majd összeturmixolom.
A végén tésztát főzök bele,de finom rizzsel is vagy pirított kenyérkockával vagy levesgyöngy is kerülhet bele.

Nincsenek megjegyzések: