2009. november 20., péntek

Fordított almás


Azt hittem ez a süti már bekerült a blogba, de nem találtam mégse...és Jd is kérte( ő kóstolta is) így most beírom mindenki örömére:)

Hozzávalók:

3 db tojás
3-5 db alma
1 bögre cukor
1 bögre liszt
fél bögre olaj
1 dl tej
fél cs. sütőpor


A tepsit kiolajoztam és zsemlemorzsával szórtam meg a szokásos liszt helyett.
Az almákat meghámoztam és vékony szeletekre vágtam,majd szépen sorban lerakosgattam a tepsibe.Aztán összekevertem a tojásokat a cukorral, a liszttel , a sütőporral,beleöntöttem az olajat és a tejet és simára kevertem.A masszát ráöntöttem az almadarabokra.Kb. 20-25 percig sütöttem közepesen forró sütőben!

A bögre nálam egy nagyobb bögre volt...nem a sima 2 dl-es...

3 megjegyzés:

JD írta...

Köszönöm, puszi érte :)

Névtelen írta...

Ma délután elkészítettem,már alig van belőle!Isteni finom :)

kassana írta...

Az egész család imádja. Már kb 20-szor elkészétettem.