2010. július 28., szerda

Paradicsomos káposzta


Mai ebédünk így nézett ki:)
Mondhatom finom is lett...Áron csak a húst nem kérte belőle, Milán csak a káposztát hagyta a tányérján...Apa azért megmentett a káposztám becsületét, Ő 2 tányérral evett belőle vacsorára.
Egy közepes fej káposztát választottunk, amit csíkokra vágtunk, így volt kb. 1 kg.
A húst pörköltként megfőztem,aztán a végén beleöntöttem a káposztás fazékba:) a kis darab főtt, füstölt tarját pedig felkockázva a káposztával együtt főztem tovább.
A káposzta főzéséhez 100 %-os paradicsomlevet használtam, amit még felöntöttem egy kis vízzel is.Fűszerből került bele só,bors, bazsalikom,kömény,vegeta.

1 megjegyzés:

trendo írta...

Végre valaki ilyesmiket is főz, nemcsak sznob, tévében mutogatott flancos ételeket :) Éljen a magyar konyha!
De kár, hogy becsődölt a szobi szörpüzem! A legjobb paradicsomlét ott készítették!
üdvözöl trendo a Gastrodamustól