2009. február 7., szombat

Tárkonyos leves

Szombati ebédünk ez leveske volt, amit az összes Fiúm,szám szerint 3 lelkesen evett,szürcsölt.
Tárkonyos csirkeleves a becsületes neve, de készíthető akár pulykából is.

Hozzávalók: 30 dkg csirkemell , 1 fej vöröshagyma,3 sárgarépa , 1 fehérrépa,1 karalábé, és én még tettem bele cukorborsót és zellert is, 5 dkg liszt, 2 dl tejszín, 1 db citrom és tárkony ízlés szerint.

Apró kockákra vágtam a zöldségeket, és a húst is.
A hagymát olajon megpároltam , majd rátettem a húskockákat és fehéredésig pároltam azt is, majd rátettem a többi zöldséget is, felöntöttem vízzel ( lehet természetesen maradék húslevessel is) fűszereztem,só,bors, vegeta.Majd a tejszín és a liszt keverékével besűrítettem, megszórtam tárkonnyal és citromlét csepegtettem bele.

2 megjegyzés:

linbori írta...

Nálunk is ez volt a szombati ebéd! :9

Zsanett írta...

nekünk nagyon bejött köszönöm a receptet :)