2009. július 15., szerda

Sport szelet


A cseten hívták fel a csajok a figyelmemet Andi konyhájára...ott találtam ezt a sütit...amit nem is kell sütni!

Hozzávalók:

50 dkg darált keksz
4 ek kakaópor
25 dkg margarin
20 dkg cukor
2 dl tej
3 ek rum(lehet több is)

+ tortabevonó a tetejére

A kekszet a kakaóporral elkevertem.A margarint a cukorral és a tejjel összemelegítem,hogy elolvadjon a margarin és a cukor is,majd hozzáöntöm a kakaós kekszhez , és tettem bele 3 ek rumot.Jól összekevertem.A tepsit kibéleltem folpack fóliával, hogy ne ragadjon le, és belenyomkodtam ...nem tettem teljesen végig a tepsibe,mert akkor túl lapos lenne.Betettem a hűtőbe amíg megcsináltam a csokimázt a tetejére.Gőz felett felolvasztottam egy tortabevonót és a masszára simítottam...vissza a hűtőbe...dermedés után fogyasztható is!

Nincsenek megjegyzések: