2012. március 23., péntek

Turudis muffin

Hozzávalók:

35 dkg liszt
1 csomag sütőpor
10 dkg margarin
 20 dkg cukor
1 csipet só
1 csomag vaníliás cukor
4 tojás
25 dkg  túró
1,25 dl tej
+ Túró Rudi ízlés szerint :)
 
Elkészítés:
A lisztet elkeverjük a sütőporral. A vajat a cukorral, a sóval és a vaníliás cukorral kikeverjük, majd  belekeverjük a tojásokat, majd a túrót és a tejet, és habosra keverjük. . A masszához hozzáadjuk kis adagokban a lisztet,sütőport. A forma aljába  tésztát teszünk, és mindegyik tetejére egy kb.1,5 cm-es túró rudi karikát ültetünk, , kb. 20 perc alatt készre sütjük.  Nekem 6 db normál rudi ment bele, 20-24 db muffin is lehet belőle.

3 megjegyzés:

haNa írta...

Hogy ez milyen ötletes!!! :)) A fb-n nem tudtam rájönni, hogy túró rudis, bár az látható volt, hogy van benne csoki meg túró is... Ügyi vagy!! :))

Reni írta...

Nem volt tökéletes a túró rudi:))Tört a csokija vágáskor,talán ezért nem volt felismerhető.Gondoltam is,hogy oda is fel kellett volna tennem a kiinduló állapotot is...
Köszönöm!

haNa írta...

Ha kemény csokit akarok vágni, akkor én gázlángon megmelegítem a kés élét és a meleg késsel vágom át. Olyan szép vágást eredményez, mint ha vajat vágnál. :))